2012. október 29., hétfő

Ki vagyok, és mit is akarok?

Rosepink. Nem tudom, létezik-e ez a szó az angolban, de magyarra már bizony bajos lenne szó szerint fordítani, hiszen nálunk maga a pink a rózsaszín, és a rózsaszínű rózsaszínű igen furcsán hangzana. Tetszett a szó, és mi más illene hozzá, mint a tea. 
Lahara vagyok. Próbálkoztam már Deviantarton fenntartani egy skicceknek való profilt, de folyton kilépni-belépni, megjegyezni a jelszót, emlékezni rá... aztán hagytam. Maradjon meg mangás skicces oldalnak az. azon kívül ott a hivatalos dA-oldalam, meg a fotós. Ide nem is akarok mangás rajzot feltölteni, úgyis tele van vele minden. Ide olyanokat szeretnék felrakni, amiket én magam csak Firka néven emlegetek. 
Ezek a rajzaim amolyan illusztrációs próbálkozások. Van, akinek tetszik, van, akinek nem. Szerencsére ez utóbbiak vannak kevesebben. ^^
Nem titkolt célom, hogy valaki egyszer majd felfigyel ezekre a rajzaimra. Ezért hát szépen feltöltögetem a Firkáimat, aztán meglátom, mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése